12 Şubat 2009 Perşembe

Blog Ödülleri

Yine çakma melek (fakeangel) tarafından mimlenmişim. Hem mimlenmişim, hem de Toygar karakteri ile en iyi kurgu ödülüne layık görülmüşüm. Kendisine teşekkür ediyor ve bu ödülü Toygar adına kabul ediyorum. Benim de yedi bloga ödül vermem gerekiyormuş bu durumda. Makyaj dalında falan ödül vermeyeceğime göre ben de kendi ödül kriterlerimi belirledim ve ödülleri verdim. Artık adım Hıdır elimden gelen budur. Ödül verdiklerimin çoğunun benim blogumu okuduklarını sanmıyorum yani mimin soyu korkarım devam etmeyecek :)

1. En eğlenceli blog ödülü T&T’ye gidiyor. Özellikle Lastiği Gevşek Aşörtmen ile kendimden geçiyorum. Karakter hakkında geniş bir inceleme yazısı yazdğım ve ilgili sitede yayınlandığı için tekrar uzun uzun anlatmak istemiyorum. (http://travisandtylerdurden.blogspot.com)

2. Kendini en çok anlatan blog ödülü Pucca’ya gidiyor. Kendisi hakkında fikir beyan etmeyi tehlikeli ve yersiz buluyorum. Zaten çok popüler kendisi blog aleminde. Sadece merak ve ilgiyle okuduğumu belirtmeliyim. (http://passiflora-rapunzel.blogspot.com)

3. En reaktif blog ödülü Gregor Samsa’ya gidiyor Hep şikayet, hep tepki, hep alay. Alayına isyan, inadına ironi. (http://requemforadream.blogspot.com)

4. En proaktif blog ödülü Kelime’ye gidiyor. Kendisi Sakallı Celal’in eşsiz sözü “Meşrutiyeti denedik, olmadı, cumhuriyeti denedik olmadı, biraz da ciddiyeti denesek” ile sürekli kendini geliştirmeye ve inandığı değerleri ciddiyetle anlatmaya çabalıyor. (http://kendiniver.blogspot.com)

5. En romantik blog ödülü Nick Fallin’e gidiyor. Romantik derken de adam aşktan sevgiden bahsetmiyor yanlış anlaşılmasın. Anlattıklarında duyguları çok öne çıkıyor. (http://nick-fallin.blogspot.com)

6. En konsept blog ödülü Salsa Basket’e gidiyor. Sürekli güncellenen yapısıyla Türkiye Beko Basketbol Ligini takip etmek için internette bulunabilecek en kapsamlı kaynak. Aceto Balsamico hem profesyonel hem de çok popüler olduğu yani ödüllendirilmenin fazla bir anlam ifade etmeyeceği düşüncesiyle bu ödülü alamadı. (www.salsabasket.net)

7. En tutunamayan blog ödülü de Shadowboxer’a gidiyor. Her ne kadar kendisinin düğün pastası kadar sahte olduğunu söylese de, bana feci şekilde gerçek geliyor. (http://sinemgonul.blogspot.com)

11 yorum:

  1. Ödülümü Kızılderililere yapılan katliamları düşünerek reddediyorum. Fok balıklarına da çok üzülüyorum ama onlara ödülü red etmeme sebep olacak kadar üzülmüyorum :)

    YanıtlaSil
  2. :) Kızıderililere yapılan katliama duyarlılığınızdan dolayı ödül versek, onu da fok balıklarını düşünerek reddedersiniz sanıyorum sayın Samsa :)

    YanıtlaSil
  3. mim soyu devam ettirecek kadar blog takip etmiyorum, ama bunu ediyorum ve kendimi tutunamayan ödülünü almış olarak görmek sonucu tutunamayan usulüne uygun olarak önceden yazmış olduğum kartlardan bir tanesini kaldırarak cevaplamak istiyorum, lakin kartı kaldırsam gören olmaz, tutunamadığım kadar görünemediğime de yanmam gerekir ozaman (uzun cümle ödülünü de alabilirim şu cümlem ile..).

    ödülü "evimde koyacak yerim yok" gerekçesi ile reddederdim aslında ama sizin tarafınızdan uzatılıyor olması sebebiyle alıp kabul ediyorum, bi de üstüne teşekkür ediyorum sayın selim ışık.

    kantinde görüşürüz.

    YanıtlaSil
  4. Tamam sen çayları al ben de sıcak sıcak poğaça alacağım karşıki pastaneden :)

    YanıtlaSil
  5. :) tamam makyaj dali komikti ama odulleri kategorilere ayirmak bu mimde ilk kez benim yaptigim bir seydi ve bence cok da yerinde ve guzeldi nie laf etmissen makyaj dalinda odul veremicem fln dierekten :p

    YanıtlaSil
  6. :) dikkat ettin mi, ödül verdiklerim ya beni okumuyor ya da ödülü kabul etmek istemiyor :) Sebep bu olabilir mi sence :p

    YanıtlaSil
  7. yaw tamam ver.
    alayım bari ödülü.
    anneme vereyimde vitrindeki süt takımının bir fincanı kırılmıştı onun yerine koysun :)

    YanıtlaSil
  8. :)) en nihayetinde insanin kendini bilmesi guzel bisey ama

    YanıtlaSil
  9. En eğlenceli blog ödülümü almaya geldim.
    Teşekkürler Selim : )

    Saygılar,
    t&t

    YanıtlaSil
  10. Ohh beee, ödülü almaya hevesli bir adam çıktı nihayet. Eğlencelisini vesselam abi :)

    YanıtlaSil